FANDOM

NCSC Zemlja
Švedska
Flag of Sweden
Predsjedavajući antonyo
Broj nastupa 8
Domaćinstva 3
Najbolji plasman 1. mjesto (NCSC 4)
Najgori plasman 6. mjesto (NCSC 3)
Najviše bodova 100
Najmanje bodova 27

Švedska je nordijska zemlja koja graniči s Norveškom, Finskom i preko mora s Danskom. Kao osnivačica natjecanja je bila domaćin prvog izdanja. Prva predstavnica Švedske bila je poznata grupa Alcazar s pjesmom Stay the Night koja se izvodila na engleskom jeziku. Švedska je tada osvojila dobro 3. mjesto.

Eric-saade

Eric Saade

Na Net Country Song Contest 2 švedsko poglavarstvo zaduženo za švedski izbor na NCSC-u je odabralo Agnes Carlsson kao svoju drugu predstavnicu na natjecanju sa pjesmom Release Me. Švedska je na natjecanju sa 47 bodova ponovo osvojila 3. mjesto.

Na Net Country Song Contest 3 Švedska ostvaruje loš rezultat: s Månsom Zelmerlöw i Hope and Glory ostvaruje 6. mjesto.

Švedska je odlučila sudjelovati i na NCSC-u 4. Pobjednica Fantasyje 4 je Sanna Nielsen sa pjesmom "Empty Room" te će ona predstavljati Švedsku na četvrtom izdanju natjecanja. Sanna Nielsen sa osvojenih 100 bodova pobjeđuje te natjecanje ostaje u Švedskoj.

Švedska će sudjelovati i na petom izdanju natjecanja. Šalju Sarah Dawn Finer sa pjesmom "Moving On". Sarah je pobjednica Fantasyje 5. Sarah osvaja izvrsno 2. mjesto.

Švedska će sudjelovati i na šestom izdanju natjecanja. Predstavnica je Elena Paparizou sa pjesmom "Mambo", ujedno i pobjednica Fantasyje 6. Elena osvaja 5. mjesto sa 54 boda.

Švedska je odlučila sudjelovati i na sedmom izdanju. Predstavnica je Sanna Nielsen sa pjesmom "Heart of Me". Sanna osvaja 3. mjesto sa 57 bodova.

Švedska je odlučila sudjelovati i na osmom izdanju. Predstavnica je Sibel Redzep sa pjesmom "That Is Where I'll Go". Sibel osvaja 3. mjesto sa 71 bodom.

Povijest natjecanjaEdit

NCSC Izvođač Pjesma Jezik Engleski prijevod Mjesto Bodovi
1
Alcazar "Stay the Night" engleski -
3.
27
2
Agnes "Release Me" engleski -
3.
47
3
Måns Zelmerlöw "Hope and Glory" engleski -
6.
52
4
Sanna Nielsen "Empty Room" engleski -
1.
100
5
Sarah Dawn Finer "Moving On" engleski -
2.
77
6
Elena Paparizou "Mambo" engleski -
5.
54
7
Sanna Nielsen "Heart of Me" engleski -
3.
57
8
Sibel "That Is Where I'll Go" engleski -
3
71
9
Darin "You're Out Of My Life" engleski -
-
-
10
Timoteij "Kom" švedski "Come"
-
-
11
Eric Saade "Manboy" engleski -
-
-

GalerijaEdit

Also on FANDOM

Random Wiki