FANDOM

NCSC Zemlja
Bosna i Hercegovina
800px-Flag of Bosnia and Herzegovina
Predsjedavajući Davor Ebner
PCD (NCSC 2)
Broj nastupa 9
Domaćinstva 0
Najbolji plasman 2. mjesto (NCSC 8)
Najgori plasman 12. mjesto (NCSC 3)
Najviše bodova 72
Najmanje bodova 37

Bosna i Hercegovina je balkanska zemlja, članica bivše SFRJ koja na NCSC-u do sada ima 2 nastupa. Natjecanju se prvi put pridružila na njegovom drugom izdanju kada je predsjedavajući bio suradnik PCD. On je za predstavnika izabrao izvođača Funky G s pjesmom Kafana na Balkanu koja se izvodila na srpskom jeziku. Iako je nakon glasovanja BiH završila na 4. mjestu s 46 bodova, diskvalificirana je zbog problema oko glasovanja.

Prilikom prijava za treće izdanje došlo je do malih poteškoća. Davor Ebner se, kako je BiH prvi put diskvalificrana, prijavio za novog predsjedavajućeg i izabrao pjesmu Uplakanooka koju izvodi Hari Mata Hari. No, kasnije se i PCD javio kako i on želi predstavljati BiH. Tada je došlo do poteškoća. Čelni ljudi su to ipak razriješili na način da su dopustili Bosni i Hercegovini da na treće izdanje pošalje dva predstavnika što je prihvaćeno od obje strane. Kasnije se PCD ipak povukao i tako je Davorov izbor ostao jedini, a sam Davor je postao novi predsjedavajući suradnik za BiH. Na Net Country Song Contest 3 ostvaruju zadnje mjesto sa 37 bodova.

Na NCSC 4, Bosna i Hercegovina šalje Zdravka Čolića i pjesmu Zločin i kazna. Zdravko osvaja 4. mjesto.

Na NCSC 5, Bosna i Hercegovina je odlučila poslati Dinu Merlina i Željka Joksimović sa pjesmom "Supermen". Osvajaju 9. mjesto.

Bosnu i Hercegovinu će NCSC 6 predstavljati Halid Bešlić sa pjesmom "Miljacka". Halid osvaja 9. mjesto.

Bosna i Hercegovina je odlučila sudjelovati i na sedmom izdanju NCSC. Njihovi predstavnici su grupa Plavi orkestar sa pjesmom "Suada". Orkestar osvaja posljednje, 11. mjesto.

Zdravko Čolić je sa pjesmom "Svadbarskim sokakom" predstavljao Bosnu i Hercegovinu na osmom izdanju natjecanja. Osvaja 2. mjesto te donosi Bosni i Hercegovini prvu medalju.

Povijest natjecanjaEdit

NCSC Izvođač Pjesma Jezik Engleski prijevod Mjesto Bodovi
2
Funky G "Kafana na Balkanu" srpski "Café on the Balkans"
4.
46
3
Hari Mata Hari "Uplakanooka" bosanski "Crying Eyes"
12.
37
4
Zdravko Čolić "Zločin i kazna" bosanski "Crime and Punishment"
4.
67
5
Dino Merlin i Željko Joksimović "Supermen" bosanski
srpski
"Superman"
9.
49
6
Halid Bešlić "Miljacka" bosanski -
9.
49
7
Plavi orkestar "Suada" bosanski -
11.
41
8
Zdravko Čolić "Svadbarskim sokakom" bosanski "Alley of the Married"
2.
72
9
Regina "Zvaću te pile moje" bosanski "I'll call you darling"
10
Dino Merlin bosanski
11
Zdravko Čolić bosanski

GalerijaEdit

Also on FANDOM

Random Wiki