FANDOM

NCSC Zemlja
Crna Gora
640px-Flag of Montenegro.svg
Predsjedavajući Maxime
Broj nastupa 4
Domaćinstva 0
Najbolji plasman 2. mjesto (NCSC 2)
Najgori plasman 7. mjesto (NCSC 3)
Najviše bodova 64
Najmanje bodova 20

Crna Gora je balkanska zemlja koja na NCSC-u do sada ima 3 nastupa. Natjecanju se prvi put pridružila na njegovom prvom izdanju. Prva predstavnica Crne Gore bila je Nina Petković, bivša učesnica rijaliti serijala Operacija Trijumf s pjesmom S druge strane sna koja se izvodila na crnogorskom. Crna Gora je sa 20 bodova osvojila 5. mjesto.

Na Net Country Song Contest 2 Crna Gora je odabrala opet Ninu Petković u duetu sa Coloniom kao svog drugog predstavnika na natjecanju sa pjesmom Mirno More koju je Nina izvodila na jednoj od Gala večeri Operacije Trijumf. Crna Gora je na natjecanju sa 48 bodova osvojila 2. mjesto.

Crna Gora na Net Country Song Contest 3 je kao svog predstavnika odabrala Andreu Demirović, predstavnicu Crne Gore na Eurosongu 2009. sa pjesmom Queen of the Night. Osvajaju 7. mjesto. Crna Gora odustaje sa NCSC4, ali se vraća na NCSC5. Njihov predstavnik je Stevan Faddy sa pjesmom "Utjeha". Stevan osvaja 4. mjesto.

Nakon izvrsnog 4. mjesta, Crna Gora iz nepoznatih razloga odustaje sa 6. izdanja NCSC.

Povijest natjecanjaEdit

NCSC Izvođač Pjesma Jezik Engleski prijevod Mjesto Bodovi
1
Nina Petković "S druge strane sna" crnogorski "On other side of Dream"
5.
20
2
Nina Petković ft. Colonia "Mirno more" hrvatski "Peaceful sea"
2.
48
3
Andrea Demirović "Queen of the Night" engleski
španjolski
-
7.
48
5
Stevan Faddy "Utjeha" crnogorski "Relief"
4.
64

Also on FANDOM

Random Wiki