FANDOM

NCSC Zemlja
Ujedinjeno Kraljevstvo
800px-Flag of the United Kingdom.svg
Predsjedavajući SanjaM
Broj nastupa 8
Domaćinstva 2
Najbolji plasman 1. mjesto (NCSC 6)
Najgori plasman 10. mjesto (NCSC 5)
Najviše bodova 70
Najmanje bodova 45

Ujedinjeno Kraljevstvo Velike Britanije i Sjeverne Irske je država u Zapadnoj Europi, obično poznata kao Ujedinjeno Kraljevstvo, ili manje točno kao Velika Britanija ili Britanija. Natjecanju se prvi put pridružila na drugom izdanju. Prva predstavnica Ujedinjenog Kraljevstva bila je grupa Girls Aloud s pjesmom The Promise koja se izvodila na engleskom jeziku. Ujedinjeno Kraljevstvo je sa 49 bodova osvojilo 1. mjesto (1 bod ispred drugoplasirane Crne Gore).

Ujedinjeno Kraljevstvo na Net Country Song Contest 3 je kao svog predstavnika odabralo Keana sa pjesmom Somewhere Only We Know. On osvaja 2. mjesto.

Ujedinjeno Kraljevstvo je odlučilo sudjelovati i na četvrtom izdanju natjecanja. Predstavlja ih Cherly Cole sa pjesmom "Fight For This Love". Osvaja 6. mjesto.

Ujedinjeno Kraljevstvo će na NCSC5 predstavljati Will.I.Am. sa pjesmom "Heartbreaker". Osvaja 10. mjesto.

Ujedinjeno Kraljevstvo je odabralo Pixie Lott kao svoju predstavnicu za NCSC 6 sa pjesmom "Mama Do". Pixie pobjeđuje te donosi zemlji drugu pobjedu.

Sugababes će predstavljati UK na sedmom izdanju NCSC-a pjesmom "About A Girl". Grupa osvaja 4. mjesto.

Kean ponovno predstavlja Ujedinjeno Kraljevstvo, ali ovaj puta sa pjesmom "Spiralling". Keane osvaja 8. mjesto.

Povijest natjecanjaEdit

NCSC Izvođač Pjesma Jezik Engleski prijevod Mjesto Bodovi
2
Girls Aloud "The Promise" engleski -
1.
49
3
Keane "Somewhere Only We Know" engleski -
2.
70
4
Cheryl Cole "Fight For This Love" engleski -
6.
57
5
Will.I.Am. "Heartbreaker" engleski -
10.
45
6
Pixie Lott "Mama Do" engleski -
1.
60
7
Sugababes "About A Girl" engleski -
4.
51
8
Keane "Spiralling" engleski -
8.
56

Also on FANDOM

Random Wiki